Headhunting

Ako rozoznať Headhuntera od bežného personalistu? Ako a prečo s nimi komunikovať?

22.01.2016 14:47
„Dobrý deň Ján. Moje meno je Peter Novák a vo firme Personal Consulting zastupujem nášho...
Celý článok

Cena a hodnota práce

Čo je lepšie? Byť preplácaný či podplácaný?

10.06.2016 13:20
Možno ste to zažili. Váš plat je spomedzi platov Vašich kolegov najnižší a chceli by ste s tým niečo urobiť. Na druhej strane, v tíme je možno jeden super kamarát, no jeho plat je práve najvyšší a tiež sa necíti v tom tíme úplne ideálne. Čo je teraz lepšie? Byť podplácaný alebo byť preplácaný? Kto...
Celý článok

3 pravidlá ako zvládnuť prácu za dvoch a nezblázniť sa z toho

27.04.2016 17:07
Nie je umenie zvládnuť prácu za dvoch, umenie je nezblázniť sa z toho a nebodaj nezničiť si život. Určite to poznáte, keď odíde nejaký kolega alebo sa zmení štruktúra organizácie a na Vás zrazu "zdelegujú" prácu za niekoho iného. Či už ide o časť práce za iného alebo celú jeho/jej agendu, človek...
Celý článok

Aká je moja cena vo firme?

22.01.2016 14:49
Aká je Vaša cena vo firme? Ako rozoznať, keď moja cena stúpa alebo naopak klesá? Kedy hľadieť na cenu a kedy na lojalitu? Je môj plat konkurenčný? Dá sa vôbec vyrátať moja trhová cena vo firme? Aký je rozdiel medzi Vašou cenou vo firme a Vašou trhovou cenou? Na tieto a ďalšie otázky sa dozviete...
Celý článok

Imidž zamestnanca

Kto som vo firme

22.01.2016 14:51
Je imiďž dôležitý? Kedy si vytváram ten svoj vo firme? Koho trápi a zaujíma môj imidž? Na tieto a ďalšie otázky sa dozviete odpovede v nasledujúcom príspevku.
Celý článok

Pracovný profil a CV

V tejto rubrike nie sú žiadne články.

Startupisti

V tejto rubrike nie sú žiadne články.

Work-Life balance

Ako si efektívne plánovať dovolenku

16.05.2016 13:47
Ako si plánovať dovolenku a nezblázniť sa po príchode späť do práce? Niektorí tvrdia, že to nie je možné a že blázinec príde vždy. Ja som si sám zažil úžasnú dovolenku na exotickom ostrove a počas môjho pobytu ma nielenže nikto "neotravoval", ale po príchode som zažíval bežné pracovné dni, počas...
Celý článok

Home office - všetci ho chcú, no mnohí sa ho boja

25.04.2016 10:22
V posledných rokoch zaznamenal home office na Slovensku veľký rozmach. Nebudem písať o štatistikách, pretože ich neviem. Pracujem však už takmer 3 rokz na permanentnom home office a viacerí sa ma pýtajú, aké to je, či sa dá takto pracovať neustále a čo je kľúčom k tomu, aby sa môj životný a...
Celý článok

Korporátny svet

3 schopnosti pre úspešnú prácu v korporácii

10.02.2016 10:06
Nebudem chodiť okolo horúcej kaše a rovno zo začiatku vymenujem 3 schopnosti, ktoré musí mať manažér pracujúci v korporácii. Scale (Rozsah) - schopnosť prijať množstvo úloh rozličného charakteru Flexibilita - schopnosť reagovať na meniace sa rýchle prostredie (ja píšem zväčša o FMCG) a žiť...
Celý článok

Dlhodobý rozvoj

Uplatňovanie štyroch PA pre rozvoj firmy a zamestnancov

25.07.2016 17:25
V prípade, že chcete rozvíjať seba alebo celú firmu, je dobré sa riadiť štyrmi PA. V tom hlavnom zmysle slova ide o aktiváciu (A) rôznych oblastí vo firme (rôzne P). Ak sa bude jednotlivý zamestnanec riadiť jednotlivými PA, bude aj celá firma prekvitať vďaka tomuto podriadeniu sa štyrom PA....
Celý článok

3 rady ako sa stať riaditeľom do 10 rokov

15.02.2016 21:56
Túžite sa stať riaditeľom a chodiť na firemnom BMW? Chceli by ste, aby ste vo svojom obore boli známy a úspešný? Máte pocit, že to je ďaleká méta a neviete ako kľučkovať v kariére, aby ste to dosiahli? Ponúkame Vám 3 rady, ktoré Vám pomôžu k tomu, aby ste dosiahli svoj cieľ. Na úvod si dovolím...
Celý článok

Coaching a Mentoring

3 kroky, ktoré by som urobil v novej práci Country manažéra

23.07.2016 20:21
Ak by som nastúpil do novej práce Country manažéra (v malom či strednom podniku, kde by som mal zodpovednosť za chod kancelárie a za celý tím spolupracovníkov), tieto 3 kroky by som urobil ako prvé: 1. osobne sa zoznámil s každým jedným zamestnancom (tých, čo sú mimo office by som oslovil aspoň...
Celý článok

Fluktuácia zamestnancov

Ako sa vyrovnať s fluktuáciou obľúbených kolegov

11.07.2016 11:23
V tejto téme platí zásadné heslo: „People come and People go“. V prvom rade musíme pochopiť, že či už to je ich rozhodnutie alebo rozhodnutie ich šéfa, kamarátmi vždy ostať môžete. Netreba robiť paniku, pretože je normálne, že aj ten najlepší kolega vo firme raz odíde do inej firmy. Alebo...
Celý článok