3 kroky, ktoré by som urobil v novej práci Country manažéra

23.07.2016 20:21

Ak by som nastúpil do novej práce Country manažéra (v malom či strednom podniku, kde by som mal zodpovednosť za chod kancelárie a za celý tím spolupracovníkov), tieto 3 kroky by som urobil ako prvé:

1. osobne sa zoznámil s každým jedným zamestnancom (tých, čo sú mimo office by som oslovil aspoň telefonicky) a na záver dňa by som napísal spoločný e-mail na predstavenie a poďakovanie sa za prijatie (tento krok je dôležitý z hľadiska prvého celkového dojmu),

2. dohodol si stretnutie s každým zamestnancom v priebehu prvých 2 týždňov (tento krok je najdôležitejší, je nutné správne a jednotne zvládnuť obsah stretnutí),

3. povečeral so svojim manažment tímom a určil očakávanie a nastavil "laťku" (tento krok je dôležitý pre budovanie firmy "zhora").

Znie to možno kliše a preto sa teraz pokúsim popísať dôležitosť týchto krokov a detaily, ktoré je pri nich nutné spomenúť. Nikdy som v takejto pozícii nebol, no záujem byť ma núti si túto pozíciu predstavovať a pracovať s víziou skôr než sa to stane. Nie je však Country manažér ako Country manažér a teda tieto 3 kroky platia v prípade, že ide o pozíciu lídra firmy, priameho nadriadeného celkového tímu zamestnancov a človeka zodpovedného za chod kancelárie ako takej.

Na článku sa pracuje